Hallo daar!

Welkom op de blog van school Florair!
Via deze weg wil ik jullie mee laten genieten van de activiteiten die ik voor jullie kinderen bedenk, organiseer.
School Florair telt 1 grote kleuterklas.
(peuterklas, eerste kleuterklas, tweede kleuterklas en derde kleuterklas)
In deze klas is juf Lynn samen met Toby en Jules paraat!
Snuffel maar wat rond en veel kijk -en leesplezier!!
Lieve groetjes
Juf Lynn



zaterdag 24 januari 2015

Thema ziek zijn bij juf Sarah

 
We kwamen allemaal in de klas en we vonden Jules zo in zijn bedje..
Oei, Jules heeft allemaal stipjes op zijn gezicht? Is hij ziek?
 

Jules vertelde de kindjes van de klas dat hij beter wil worden en dat gebeurd door een dikke kus te krijgen van de kindjes... Jules was opslag al een beetje beter!






 
Dokter Sarah kwam in de klas en onderzocht Jules.
 
Daarna mocht Imane en Daisy-Dawn  Jules ook eens onderzoeken.

 
Daarna hebben we een versje aangeleerd:
 
Rode vlekjes, hé wat gek.
Op mijn neus en in mijn nek.
Op mijn hoofd en op mijn been.
En ook op mijn grote teen!
 
Daarna hebben we in de klas gezocht naar alles wat stipjes heeft.










 
We experimenteren met hoe je stipjes kan maken
 




 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten