Hallo daar!

Welkom op de blog van school Florair!
Via deze weg wil ik jullie mee laten genieten van de activiteiten die ik voor jullie kinderen bedenk, organiseer.
School Florair telt 1 grote kleuterklas.
(peuterklas, eerste kleuterklas, tweede kleuterklas en derde kleuterklas)
In deze klas is juf Lynn samen met Toby en Jules paraat!
Snuffel maar wat rond en veel kijk -en leesplezier!!
Lieve groetjes
Juf Lynn



zaterdag 18 april 2015

Thema Piep, het is Pasen bij juf Sarah

Oh, er ligt iets in de klas.. Een EI????









 
 Rik de Kip had een spelletje mee.
De kleuters vonden het heel leuk!





















 
In de klas konden de kleuters ook met mais, kuikens en eieren spelen..
 

 
 

 
We hebben ook een versje geleerd:
"Tik tik tik, hier ben ik.
Ik ben een kuiken, dit is mijn ei.
Wie ben jij?"
 
 
Verder hebben we iets lekkers gegeten in de klas.. De kleuters hebben dit samen met de juf gemaakt.. We moesten wel oppassen, want we mochten niet aan het vuur komen van juf Sarah.. Ooh, wat hebben we allemaal nodig?


 
Ja hoor, we hebben verloren brood gemaakt... of in het frans: pain perdu.
Smullen maar!
 












 
 
 Zo, we vonden het een leuke 2weken! Geniet van de vakantie kapoentjes!
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten